lördag 5 november 2011

Dan före dan

Det känns som att jag varit här i New York en vecka eller så, men det är ju bara tredje dagen som precis skall till att köra igång.

Igår var det nummerlappsutdelning och hör och häpna, mässan var gigantisk. Utbudet var helt sanslöst och kreditkortet gick rejält varmt. Normalt brukar jag ha svårt att hitta kläder på såna här mässor, årets Lidingölopp undantaget, men jag hade lätt kunnat köpa upp hela reskassan. Nu kom jag undan med en jacka, några tröjor, strumpor, keps och lite annat smått och gott.

Kul också att en svensk fick synas lite, ännu roligare att det var Bernt av alla. Pst, Bernt jag frågade ifall jag kunde få en att ta med hem till dig men de hade inga extra där. Dock så kan du mejla NYRRC så kan det kanske lösa sig. Annars försöker jag rycka en från en buss.





Idag står banbesiktning på agendan, det närmar sig som sagt. Det ska verkligen bli spännande att åka längs banan och samtidigt se de olika stadsdelarna.

Träningen har lyst med sin frånvaro, det finns ju så jäkla mycket annat att göra. Träna får man väl göra efter loppet, eller hemma.

Ha en grym lördag på er! Det tänker jag ha i alla fall.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ha nu ett underbart lopp imorgon! Spring inte för fort för då är det över för snabbt, utan ta det lugnt och se dig omkring :). Elsa

    SvaraRadera
  2. Tack för bilden! KUL!!! Vill vara där! Gillade också mässan, bra grejor och kul. Bl.a. rastagänget som gjorde reklam för en mara på Jamaica :-D LYCKA TILL!!!!!!!!!!!
    /Bernt

    SvaraRadera